Playkon
Play. Die. Respawn
Animekon
Anime news, trailers, gallery
Animekon
RSS
RSS
RSS
Aş fi vrut să înghesui mai multe în acel titlu, dar pe scurt povestea e cam aşa: Larry Niven, autorul cunoscut în special pentru seria lui S.F. Ringworld, lucrează la un joc complet nou, împreună cu trupa de la Alchemic Productions. Îi zice Free Fall, se desfăşoară în imponderabilitate, şi nu se bazează pe nici una dintre cărţile sale. Nu ştiu tu cum te ţii, dar pe mine începe să mă mănânce în palmă, salivând peste această primă imagine conceptuală.


Dacă te gândeşti la vechile jocuri de aventură Ringworld de la începutul anilor '90, îţi poţi lua liniştit gândul de la ele. Kotaku au reuşit să stea de vorbă cu co-fondatorul Alchemic, Rick Ernst despre proiect, iar din ce scriu ei, Free Fall pare a fi un joc mult mai orientat pe acţiune.
"Desiring more involvement than simply handing over his books as source material, Niven is working with Alchemic to create an entirely new fiction for the game, which will center around a nation of miners and spacers that inhabit Earth's Moon, Mars, and the asteroid belt. You begin the game as newly immigrated Earther looking to get a fresh start as a miner who soon finds himself embroiled in miner revolution."
 (...)

>  Continue reading 'Larry Niven (Ringworld) lucrează la Free Fall'...
- Noi detalii despre Red Alert 3 au fost discutate în ultima ediţie a web-show-ului BattleCast, inclusiv dezvăluirea noii facţiuni: The Empire of the Rising Sun, "which was produced after a desperate Soviet leadership went back in time to erase Einstein, presumably to stop him creating the atomic bomb". One does not simply erase Einstein.

- Okami primeşte în sfârşit o dată fermă de lansare pe Wii (sau amânare, din perspectiva celor de la GameSpot): 15 aprilie. Mişto, chiar de ziua mea. Dar am aşa o bănuială că voi fi încă ocupat cu bă(t)uta prin Super Smash Bros. Brawl atunci.

- IGN a stat de vorbă cu Ubi despre chestiile noi din Assassin's Creed pentru PC, cum ar fi patru noi misiuni de investigaţie (archer assassination, rooftop race challenge, merchant stand destruction challenge şi escort challenge). Tipii au şi nişte imagini noi. Versiunea de PC vine la începutul lui aprilie, întârziind iar.

- Dark Sector vine şi el mai târziu decât ne aşteptam, în aprilie, cu un demo "probabil" să preceadă lansarea finală.

- O listă proaspătă de lansări tocmai primită de la cdv USA afişează Sacred 2: Fallen Angel ca venind în septembrie 2008 pe PC şi Xbox 360. Întocmai, şi-ncă o amânare. De asemenea, Stranger se lansează pe 17 martie, Sudden Strike 3 pe 24 martie, iar Theatre of War pe 12 mai (e apărut în Europa de astă-toamnă).

- Demigod, măcar, nu e amânat... încă. Noul joc de strategie marca Gas Powered Games e "complet jucabil" şi "cam sigur" să fie lansat în 2008. Ar trebui să merite aşteptarea, "heck [they] have a giant walking castle as a demigod"!

- Un preview cu Grimm e acum pe GameTap (tocmai website-ul ce va lansa acest joc episodic macabru în iulie), cu citate din partea lui American McGee, care pare oarecum frustrat de versiunile Disney ale clasicelor poveşti de adormit copii... pe veci. "Look at Pinocchio, for instance. In the original story he kills Jiminy Cricket, his conscience. Pinocchio was a real jerk in the original story. But nobody knows that because they've only seen the Disney version."

- Un joc bazat pe serialul TV Dexter e în lucru, printr-un parteneriat între Showtime Networks şi Marc Ecko Entertainment. Mda, vezi bălegarul Marc Ecko's Getting Up de acum doi ani.

- Sony Japan confirmă Skype pentru PSP din 18 martie, plus hardware nou şi un Bronze handheld în ediţie limitată. Any colour you like.
Cred că se impune o răsuflare uşuratică, acum că PlayStation.Blog a spart tăcerea prelungită clădită în jurul acestui joc. După cum se vede mai jos, viitorul SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation pentru PlayStation 3 arată incomparabil mai bine decât imaginile dezgustătoare care încă mai lâncezesc pe website-ul oficial al jocului. Deşi, drept să fiu, tot nu arată atât de bine cum ne-am aştepta de la un viitor titlu de PS3.


Odată cu aceste screenshot-uri, David Seymour (Design Director'ul jocului de la studioul Slant Six Games) mai oferă câteva fărâme de informaţii despre SOCOM: Confrontation, însă lasă ce-i mai bun pentru avanpremiera din ediţia pe luna mai a revistei EGM. Totuşi, un lucru pe care ţine neapărat să-l transmită fanilor, iar şi iar şi iar (mda, chiar a scris-o de trei ori), e acesta: "There is an option to use classic SOCOM camera! It looks and feels like the original classic camera!". Minunat, acum ce-ar fi să aflăm o dată de lansare, alta decât vagul "2008"?
I'm pissing in the wind, just pissing in the wind, what a wonderful feeling, my e-peen is happy again... Pe când credeam că în sfârşit am scăpat de toate petiţiile alea puerile "faceţi / nu faceţi [continuarea jocului X]", "închideţi / nu închideţi [studioul Y]"... ceva nou apare la orizont. Un boicot, chiar! Un boicot împotriva 'ălei mai mari corporaţii monopoliste - Microsoft - şi a tuturor developer-ilor şi publisher-ilor care se înhaită la cloaca Games for Windows Live. Un fel de PC Gaming Axis, care să lupte împotriva maleficei (?!) PC Gaming Alliance, şi să-i gazeze pe toţi untermenschen'ii care nu sunt de acord că gaming-ul online pe PC ar trebui să fie gratuit. Sieg Heil!

Oricât de dragi ne-ar fi amintirile cu frags şi frăguţe de pe vremea LAN party-urilor cu Doom 2 şi Quake, nu mai trăim în anii '90 nici noi, şi nici restul lumii gaming-ului. Mă rog, cu excepţia unora mai cu moţ, asemeni celor amintiţi mai devreme - cu a lor iniţiativă înălţătoare futilă Boycott Games for Windows - Live. Au dreptate? Sigur. Ar trebui să fi gratuit serviciul Windows Live [gold]? Sigur. Ar trebui să ruleze nativ Halo 2 pe Windows XP? Sigur. Ar trebui să fie legale lolitele? Sigur. Dar deh - nu prea avem ce face în privinţa nici uneia dintre astea, oricât de multe click-uri am face. Şi doomnezeu mi-e martor că fac la click-uri pentru lolite de Doamne-feri!
Heh, ca să vezi, şi totuşi zvonul stupefiant era adevărat. Phil Harrison, fostul preşedinte Sony Worldwide Studios, a schimbat o prezidenţie cu alta, ca pe o pereche jegoasă de şosete corporative. Nişte şosete foarte, foarte scumpe... Aşa cum a anunţat aseară compania-mamă a lui Atari din Franţa, Phil a devenit noul Preşedinte şi Directeur Général Délégué al Infogrames Entertainment (noroc cu copy-paste, accentele alea-s criminale), alăturându-se de asemenea consiliului de directori ai companiei.

Mişcarea realmente surprinzătoare vine la puţin timp după numirea lui David Gardner (ex-mahăr EA) ca CEO al Infogrames, iar acum tovarăşii de şefie promit să "formeze baza unei echipe de conducere transformaţionale la Infogrames care să dezvolte brand-ul Atari într-o companie de vârf în domeniul jocurilor online". Ce părere are Phil despre toată tărăşenia? (...)

>  Continue reading 'Phil Harrison, de la Sony la... Infogrames'...
Se pare că am nimerit-o la ţanc luna trecută, sugerând un joc de schi pentru acea Wii Balance Board pe care Nintendo o va pocoli cu Wii Fit. În mod ciudat, totuşi, jocul nou anunţat azi nu se cheamă Wii Ski - ci We Ski. Motivul pentru care ezit să îi spun un joc "nou" e că acesta e, de fapt, un proiect mai vechi al celor de la Namco Bandai cunoscut iniţial drept Family Ski. Odată cu schimbarea titlului, publisher-ul dual a mai spus că va lansa We Ski în primăvara lui 2008, dezvăluind şi nişte amănunte suplimentare de gameplay.

Conform preview-ului "feet-on" de pe IGN, vestea bună e că We Ski poate fi jucat fără probleme doar cu Wiimote şi Nunchuk, dar vestea proastă e că şi dacă vei avea o Balance Board, nu o vei putea folosi decât în modul single-player - deci fără balansări beţivane în multiplayer, boo!

Mai multe informaţii despre gameplay după aceste imagini.

 (...)

>  Continue reading 'We Ski anunţat pentru Wii Balance Board'...
Mai săpând prin gunoiul din weekend, a răsărit un subiect care tot gunoi a rămas până la urmă - o ştire despre nişte presupuse imagini conceptuale pentru BioShock 2, apărute pe blog-ul unui tip. La cât de bine arată, e lesne de înţeles cum au putut fi confundate cu "the real thing". Dar din păcate autorul respectivelor artworks fanarts a clarificat lucrurile pe That VideoGame Blog.
"The author behind these images [said] these are not official BioShock concept drawings. In his own words: “It was for a class at Art Center, the assignment was to design a sequel for a videogame or film. So I picked one of my favorite games from last year.”"

Având în vedere acel zvon din ianuarie cum că BioShock 2 va fi un prequel, ne-am putea aşpta ca (o parte din) acţiunea sa să aibă loc la suprafaţă, deci ceva logică tot au imaginile astea, chiar dacă sunt complet neoficiale.

 (...)

>  Continue reading 'Imaginile cu BioShock 2 erau doar temă de casă'...
Doar un update mărunt pentru a dezvălui lumea lui Grand Theft Auto IV mai în detaliu, faţă de toate trailer-ele alea neclare care apar în ultima vreme. Unele dintre ele îs ok, şi ele, dar bine era să fie la o rezoluţie mult mai mare - cum sunt screenshot-urile astea proaspăt substrase pe website-ul jocului. Iar din moment ce GTA 4 nu va avea demo, doar imagini şi filmuleţe vom primi şi de acum înainte.


Nu ştiu ce e mai jalnic: faptul că revista EGM face o glumă de 1 Aprilie cu Lego Halo, sau că cineva chiar a înghiţit-o. Oricare ar fi, gluma proastă s-a răspând rapid pe 'net în weekend şi azi, pentru că - hai să recunoaştem - cel mai bun mod de a-ţi începe lucrul lunea e să sapi prin gunoiul din weekend. Mă rog, ori aşa, ori să savurezi un pahar de plastic cu cafea şi o ţigară; dar cu astea nu le am, deci...

Povestea pe scurt (şi fără parabole cu Lego) e că aşa-zisul "first look" din EGM apare în ediţia lor pe Aprilie, care e cunoscută pentru poantele de genul ăsta în anii trecuţi. Deci toată lumea pune acum pariu că Lego Halo nu e altceva decât o glumă de 1 Aprilie. Dar tot ar trebui să-i felicităm măcar pentru efortul de a produce nişte screenshot-uri convingătoare. Sigh... pe bune, Lego Halo?!
Similar fiţuicii cu reclama la Chains of Olympus inclusă în cutia jocului God of War II (dacă nu mă înşeală memoria), God of War III pentru PlayStation 3 e de asemenea sugerat drept "coming soon" în pachetul noului capitol de PSP ce apare săptămâna asta. De data asta, însă, nu mai apare nici un termen vag de lansare ca acel "2007" anunţat iniţial pentru God of War: Chains of Olympus... care, după cum se vede, a fost complet eronat oricum. Mă gândesc că dacă nici măcar nu s-au deranjat să treacă "2008" pe reclama cu GoW3 acum, sigur nu vor reuşi să-l lanseze anul acesta. Sau mai simplu zis: God of War III vine în 2009. Sony n-au decât să-mi demonstreze contrariul.

Copyright © Playkon 2008-2017