Playkon
Play. Die. Respawn
Animekon
Anime news, trailers, gallery
Animekon
RSS
RSS
RSS
După ce-am șezut și-am cujetat una bună (ba, că numa' am șezut), iaca la ce concluzie înțeleaptă am ajuns: din moment ce n-am mai scris știri în limba română de atâta car de vreme, probabil că nici nu o vom mai face în grabă. Nu că pe varianta în engleză a site-ului debordăm de conținut, dar acolo măcar mai scrijelim când și cum. Iar după dezmorțeala asta dinspre sărbători, ne-om strădui să băgăm mai cu spor și știri, nu doar trailers.

Site-ul Playkon.ro rămâne în continuare așa cum e, iar de acum vă poftim pe Playkon.com.
Zerg trailer-ul acela a fost fain-frumos, dar ceva mai mult detaliu nu strică niciodată. Iaca deci noile imagini cu StarCraft II oferite de Blizzard luna asta, prezentând medii de joc şi mai variate.



 (...)

>  Continue reading 'StarCraft II screenshots'...
Parcă şi aud deja vioara aia jazzy a lui Stephane Grappelli...


Totul a început zvon (bine fondat). Şi s-a sfârşit cu un anunţ oficial. Deci, mda, vom avea parte de încă un tratament cu Bioshock'uri în toamna lui 2009, conform fetiţelor de la Take Two. Aşa cum au şi promis, de altfel, dat fiind că îşi mai declaraseră anterior intenţia de a lansa câte un titlu Bioshock o dată la doi ani...

Până acum ştim doar că jocul va fi dezvoltat cu oareşce grijă şi sârguinţă de nou-formatul studio 2K Marin, unde s-au adunat o parte dintre foştii developeri ai lui Bioshock. Deşi iniţial se zvonea că tata Ken Levine nu va lucra la acest proiect, Take Two a confirmat că, totuşi, o va face. În ce măsură, rămâne de văzut.
Tocmai ne-a parvenit un anunţ interesant de la Codemasters. Împreună cu studioul Blue Omega Entertainment, aceştia oferă primele detalii şi imagini pentru un third-person action-shooter numit Damnation (aparent bazat pe un fost mod de UT 2004 cu acelaşi nume). Jocul va fi primul dintr-o serie ce va debuta pe PC, PlayStation 3 şi Xbox 360 spre finele lui 2008.

Tipii l-au poreclit a fi un "shooter gone vertical", pesemne datorită locaţiilor sale imense şi deschise, fiecare lăbărţându-se pe distanţe de câţiva kilometri şi cel puţin sute de metri pe verticală. "Aceste peisaje imense vor deveni câmpuri de luptă pentru un conflict post-industrial între omenire şi un traficant de arme de neoprit, pus pe dominarea totală a lumii", zice povestea. Inspirat vizual din elemente marcante ale istoriei Americii (aoleu, iar America!), Damnation promite de asemenea să vină cu lupte frenetice, acrobaţii îndrăzneţe şi cascadorii în viteză cu venicule ("from motorbikes capable of launching across seemingly infinite chasms, to huge, armour-piercing marvels that will induce mayhem with every huge shell"), însumând până la 3 ore de gameplay efectiv... per nivel! Dar nu, habar n-am câte niveluri vor fi.

Mai multe detalii după screenshots.

 (...)

>  Continue reading 'Damnation 'shooter gone vertical' anunţat'...
- Website-ul The Sims 3 e acum online, bătând apropoul la - ai ghicit - The Sims 3. Mai multe informaţii urmează pe 19 martie. Bestial cum toată lumea se înghesuie să facă din asta o "ştire" senzaţională.

- The Chronicles of Spellborn e amânat iar, conform unui project update de pe site-ul MMO-ului. De data asta se aşteaptă să-l lanseze în Q2 2008. Tare mă îndoiesc.

- Audiosurf a fost cel mai bine vândut joc pe Steam în februarie, ştergând pe jos cu Orange Box, Peggle Deluxe şi alte asemenea. Aflasem despre joculeţul ăsta mic şi cul abia luna trecută, dar păcat că eram ocupat cu un raid în WoW, ca să-l încerc.

- Ziff Davis Media a anunţat astă-seară că a aplicat pentru faliment (Chapter 11 bankrupcy protection), sperând să iasă cumva din rahatul financiar în care s-a împotmolit, cu datorii de sute de milioane dolari... rahat gros, nu glumă! Dacă numele nu ţi-e cunoscut, tipii publică revistele EGM şi Games For Windows, şi reţeaua de site-uri 1UP care mai include FileFront, GameVideos şi GameTap. Mwhaha... asta-i şansa noastră să cucerim lumea gaming-ului!

- Filmul Dragonball amânat... Stai, ce dumniezo' face asta pe un site de gaming!? E cazul să trec pe Animekon pentru toată povestea.
Iată şi noile imagini cu Assassin's Creed pe PC de care pomeneam în checkpoint-ul de azi-noapte, fără nici un logo care să-ţi distragă atenţia. Sub ele vei găsi de asemenea un nou set de întrebări şi răspunsuri despre versiunea de PC, de data asta emise direct de Ubisoft.


The game is being released four months after the console versions. How did you use this extra development time?

Based on the feedback we got after the release of the console versions, we decided to add even more variety by developing a total of 4 new investigation types (Archer assassination, rooftop race challenge, merchant stand destruction challenge and escort challenge). The archer assassination requires the player to assassinate the archers in a dedicated zone without being seen. In the rooftop race challenge, the player will meet an informer and will have a set amount of time to reach a second informer. In the merchant stand destruction, some merchants have ties to the assassination target and their activities must be stopped by Altaïr. Finally, in the escort challenge, the player needs to securely escort a fellow Assassin from point A to point B.

Will the game exploit DX9 and DX10? (...)

>  Continue reading 'Assassin's Creed PC screenshots, detalii'...
Uite, fix asta e problema cu "gamerii" din ziua de azi. Cum poate un titlu casual precum Mario & Sonic at the Olympics să se vândă în 5 (cinci!) milioane de exemplare în doar trei luni, în timp ce jocuri ca [introdu unul hardcore preferat] abia reuşesc să recupereze zecile de milioane de dolari investiţi în ele după ani buni de dezvoltare? Şi totuşi, se întâmplă chiar sub nasul nostru, aşa cum anunţă cu mândrie SEGA azi.
"With adored icons and fun game play, Mario & Sonic at the Olympic Games has shot to the top of the sales charts and is clearly resonating with the growing audience of casual gamers that want an engaging and accessible gaming experience," a zis Simon Jeffery, President şi COO, SEGA of America.

Bravo celor de la SEGA, dar asta e chiar prea de tot (... zice unu' nebun după Wii Sports şi care abia aşteaptă Super Smash Bros. Brawl).
Aş fi vrut să înghesui mai multe în acel titlu, dar pe scurt povestea e cam aşa: Larry Niven, autorul cunoscut în special pentru seria lui S.F. Ringworld, lucrează la un joc complet nou, împreună cu trupa de la Alchemic Productions. Îi zice Free Fall, se desfăşoară în imponderabilitate, şi nu se bazează pe nici una dintre cărţile sale. Nu ştiu tu cum te ţii, dar pe mine începe să mă mănânce în palmă, salivând peste această primă imagine conceptuală.


Dacă te gândeşti la vechile jocuri de aventură Ringworld de la începutul anilor '90, îţi poţi lua liniştit gândul de la ele. Kotaku au reuşit să stea de vorbă cu co-fondatorul Alchemic, Rick Ernst despre proiect, iar din ce scriu ei, Free Fall pare a fi un joc mult mai orientat pe acţiune.
"Desiring more involvement than simply handing over his books as source material, Niven is working with Alchemic to create an entirely new fiction for the game, which will center around a nation of miners and spacers that inhabit Earth's Moon, Mars, and the asteroid belt. You begin the game as newly immigrated Earther looking to get a fresh start as a miner who soon finds himself embroiled in miner revolution."
 (...)

>  Continue reading 'Larry Niven (Ringworld) lucrează la Free Fall'...
Cred că se impune o răsuflare uşuratică, acum că PlayStation.Blog a spart tăcerea prelungită clădită în jurul acestui joc. După cum se vede mai jos, viitorul SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation pentru PlayStation 3 arată incomparabil mai bine decât imaginile dezgustătoare care încă mai lâncezesc pe website-ul oficial al jocului. Deşi, drept să fiu, tot nu arată atât de bine cum ne-am aştepta de la un viitor titlu de PS3.


Odată cu aceste screenshot-uri, David Seymour (Design Director'ul jocului de la studioul Slant Six Games) mai oferă câteva fărâme de informaţii despre SOCOM: Confrontation, însă lasă ce-i mai bun pentru avanpremiera din ediţia pe luna mai a revistei EGM. Totuşi, un lucru pe care ţine neapărat să-l transmită fanilor, iar şi iar şi iar (mda, chiar a scris-o de trei ori), e acesta: "There is an option to use classic SOCOM camera! It looks and feels like the original classic camera!". Minunat, acum ce-ar fi să aflăm o dată de lansare, alta decât vagul "2008"?

Copyright © Playkon 2008-2017