Playkon
Play. Die. Respawn
Animekon
Anime news, trailers, gallery
Animekon
RSS
RSS
RSS
Heh, nu mă pot abţine să nu chicotesc la vederea acestui update terminal pe site-ul Iron Lore, anunţând că studioul îşi închide porţile, iar din 19 februarie a "încetat dezvoltarea activă de jocuri", după ce a eşuat să obţină fonduri pentru următorul său proiect.

În afară de Titan Quest şi expansion-ul său Immortal Throne, Iron Lore terminase recent de făcut un alt expansion, Warhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm. Ironia face ca, până când acesta va fi lansat pe 4 martie, Iron Lore va fi deja istorie antică. Eh, aşa-i viaţa în industria asta, mai ales pentru companiile care îşi închipuie că o pot scoate la capăt cu clone mediocre de Diablo.
Rămaşi în urma turmei cu vreo doi ani, Take-Two au achiziţionat în sfârşit o licenţă Unreal Engine 3 pentru marca lor 2K Games. Anunţul emis azi de creatorii engine-ului de la Epic Games aminteşte doar nişte "unannounced games in development", deci n-avem decât să ghicim la ce anume se lucrează... Niciuna dintre părţi nu a avut de spus nimic inteligent cu această ocazie (doar felicitări reciproce, ca de obicei), aşa că n-o mai lungesc nici eu degeaba.
Ubisoft au trimis vorbă că vor deschide un nou studio intern de dezvoltare - al 18-lea - undeva prin Singapore. Un pas mai aproape de Japonia, deci... ganbatte, Ubi-kun! Infrastructura tehnologică din zonă, avântul industriei de game-dev şi guvernul drăgăstos au fost câţiva dintre factori ce au favorizat această decizie, la care am impresia că se mai adaugă şi alte delicii locale (mâncare bună, tipe buuune... din nou, nu chiar japoneze, dar sperăm să ajungă şi acolo).

Noul studio din Singapore va fi amplasat în Fusionopolis, "un centru informatic & media ultimul-răcnet aflat încă în construcţie", şi ar trebui să se pună pe treabă la începutul acestei veri. Până va ajunge la apogeu (peste câţiva ani), noua echipă ar trebui să numere 300 de inşi, antrenaţi de un nucleu iniţial de veterani Ubi.

Şeful? Olivier de Rotalier, actualmente Director of Cost Control pentru studiourile de producţie internaţională Ubisoft. Scopul? Dezvoltarea de titluri pentru console portabile şi "casnice".
În timp ce noi trebăluiam de zor la lansarea acestui nou website, viscolienii se amuzau de minune în Las Vegas la summit-ul D.I.C.E., rememorând tot felul de povestioare şi rateuri. Din fericire, nu vom şti niciodată cât de dezastruoase au fost respectivele jocuri ratate, întrucât au fost anulate de Blizzard cu mult înainte să ne scârbească. Dar am aflat totuşi exact ce jocuri au anulat - iar despre unele nici măcar nu aveam habar că ar fi existat, dacă n-am fi văzut lista asta.
- Games People Play
- Crixa
- Shattered Nations
- Pax Imperia
- Denizen
- Warcraft Adventures
- Nomad
- Raiko

Cea mai dubioasă absenţă de pe listă e desigur StarCraft: Ghost, care indubitabil a fost omis cu bună ştiinţă. Care va să zică, tot nu l-au îngropat nici acum. Mda, Blizzard e "încă în faza de negare”. Oare când mama nabii or să se trezească la realitate!

O altă absenţă ochită de Blizzplanet e Diablo II: Salvation, o marcă pe care Blizzard a abandonat-o încă din 2005. Şi-n fine, aceeaşi ştire face trimitere pe Gamespot, la un "lengthy article covering the D.I.C.E. event with quotes from Mike Morhaime and a few screenshots"... Ăăă, screenshots?! Tipul care a scris tărăşenia s-ar putea să fie şocat, dar alea sunt de fapt fotografii cu o chestie de-i zice viaţă reală. Ştii, porcăria aia cu care ne mai confruntăm ocazional, când ni se termină alcoolu' şi trebuie să dăm fuga până jos la ABC. Că veni vorba, brb.

Copyright © Playkon 2008-2017